FAQ
Często Zadawane Pytania
Jak długo trwa dostawa?
Czas dostawy do Niemiec wynosi 2-4 dni robocze. Zamówienia złożone do godziny 22:00 zostaną wysłane natychmiast.Tutaj możesz sprawdzić czas dostawy dla każdego kraju UE.
Jak mogę zwrócić zakupione produkty?
Oczywiście może się zdarzyć, że będziesz chciał zwrócić swój produkt BarDeluxe. Mamy przyjazną politykę zwrotów, która umożliwia bezpłatny zwrot produktów w ciągu 30 dni. Przeczytaj wszystkie Szczegóły zwrotu na następnej stronie.
Czy są dodatkowe koszty dostawy?
Wysyłka do Polski kosztuje 4,99 €. Dla zamówień między 55,00 € a 110,00 €, koszt wysyłki zostaje obniżony do 2,99 €. Zamówienia powyżej 110,00 € kwalifikują się do bezpłatnej wysyłki. Zobacz koszty wysyłki tutaj reszta Europy.
Z jakich materiałów wykonane są produkty BarDeluxe?
Naszym celem jest wytwarzanie produktów wysokiej jakości, które sprawią Ci przyjemność. Wszystkie nasze produkty wykonane są ze starannie dobranych materiałów, które charakteryzują się bardzo długą żywotnością. Do naszych zestawów barmańskich używamy wysokiej jakości stali nierdzewnej. Wszystkie nasze produkty zostały zaprojektowane z troską i współczuciem. Wszystkie produkty można myć w zmywarce.
Czy mogę dokonać zmian w już złożonym zamówieniu?
Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia realizować jak najszybciej. Z tego powodu czasami nie jest możliwe dokonanie zmian w istniejącym zamówieniu. Skontaktuj się z nami przez contact@bardeluxe.eu Dołożymy wszelkich starań, aby spełnić Twoją prośbę i poinformujemy Cię o dalszych krokach.
Co mogę zrobić, jeśli nie otrzymałem zamówienia?
Proszę dokładnie sprawdzić kod śledzenia przesyłki, aby zobaczyć, gdzie znajduje się Twoja paczka i kiedy nastąpi dostawa. Jeśli Twój kod śledzenia wskazuje, że paczka została już dostarczona, ale jeszcze jej nie otrzymałeś, zapytaj najpierw sąsiadów, czy odebrali paczkę w Twoim imieniu.
Jeśli kod śledzenia wskazuje, że przesyłka została odebrana lub dostawa trwa wyjątkowo długo, nie wahaj się z nami skontaktować pod adresem contact@bardeluxe.eu
aby się skontaktować. Dołożymy wszelkich starań, aby zlokalizować Twoją paczkę i rozwiązać problem tak szybko, jak to możliwe.